Geri Bildirim
Hocam merhabalar 28 haftalık gebeyken koronavirüse yakalandım grip belirtileriyle atlattım bu virüs bebeğimin beyin gelişimini etkiler mi ya da nasıl etkiler bırakabilir doktora kontrole gittiğimde plasent...
Uye548
2 hafta önce
Meryem hanım merhabalar... İstanbul Üniversitesi Sosyal Hizmetler mezunuyum... Evli 2 çocuk annesiyim... Çeşitli kurumlarda anaokulu öğretmenliği yaptım, danışmanlık merkezlerinde özel dersler verdim... Şimdi...
Uye526
1 ay önce
Bebeğim 11 aylık yaşına 20 günü var doğduğundan beri hiç uyku düzeni olusturamadık ve aşırı siniri var oyuncaklarla onarken bi anda fırlatıyor sürekli agrasif tutumlar sergiliyor lütfen yardımcı olursanız ne...
Uye442
4 ay önce
Merhabalar hocam 5 yaşındaki oğlum cinsel ablamda aşırı meraklı güzel kadın gördüğünde cinsel organının büyüdüğünü fark etmiş bana anlattı dışarıda dekolte vs bir bayan görünce de anne güzel kız baksana keşke...
Uye420
5 ay önce
Merhaba, 10 yaşında bir tane oğlum var ve tv izlerken karşımıza muhakkak cinsellikle alakalı bir şey karşımıza çıkıyor. Konuşmadan ya kendisi kanalı değiştiriyor yada ileri sarıyor. Bunu farkettiğimde bi...
Uye183
6 ay önce
Merhabalar oğlum 20 aylik bu zamana gelene kadar gayet iyiydi sesle ince gulucukler yapar senle oynamaya çalışır son 2 aydır aşırı hareketli oldu seslenince bakmıyor ancak yanına gelip seslenince bakıyor ve...
Uye346
8 ay önce
Merhaba Oğlum 20 aylık ve hala anne demiyor yaklaşık 25 kelimesi var ama anne dememekte ısrar ediyor. Bi öneriniz olur mu?
Uye325
9 ay önce
Merhabalar. Oğlum 21 aylık. Birlikte bir aktivite yaparken hemen sıkılıyor devam ettirmek istemiyor. Ve ben ona seslendiğimde beni duymamazlıktan geliyor. Bunun yanında sürekli bir hareket halinde hiç yerinde...
Uye16
Uye16
1 yıl önce
Merhaba,2 yaşına yeni girmiş kızımla sürekli kargaşa halindeyiz.istemediğiM bişey yaptığında sakin kalıp anlatmak yerine istemsizce gergin davranıp ses tonumu yükselterek konuşuyorum.bu durumda nası...
Uye9
1 yıl önce
Merhaba,2 yaşındaki kızım dişlerini gıcırdatıyor,bununla ilgili yapmam gereken bişey varmı?yoksa kendiliğinden geçmesini mi beklemeliyim?tşkler
Uye9
1 yıl önce
Normal doğumda bir bebeğin doğum ağırlığı ne olmalıdır ve ilk 6 ay bu süreç nasıl ilerlemelidir?
Uye48
Uye48
1 yıl önce
Bebeğim 6 aylık ve artık ek gıdaya geçmek istiyorum. Nasıl başlamam gerekiyor. yardımcı olur musunuz?
Uye11
1 yıl önce
Merhaba Ezgi Hanım, 10 Yaşında 4. sınıfa giden bir tane oğlum var. Babası ve ben işe gidiyoruz oğlumuz tek başına kalıyor. Tüm ihtiyaçlarını kendisi giderebiliyor fakat bu yaşta fazla mı sorumluluk veriyoruz...
Uye183
1 yıl önce
yatmadan önce neler tavsiye edersiniz? neler yapmalıyım
emrah
emrah
1 yıl önce

YASAL UYARI: Türkiye Cumhuriyeti 5651 sayılı kanun'un 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre paylaşımlardan paylaşımı yapan üyeler sorumludur. Paylaşım yapan üyelerin, paylaşımları https://www.bebeko.com.tr adresini hiç bir şekilde bağlayıcı kılmaz. İçerik kaldırma talepleri için iletişim bölümümüzden bizimle irtibata geçebilirsiniz.